Produkt dnia
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie 7
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie 7
99,00 zł 75,24 zł
egz
Java. Efektywne programowanie. Wydanie III
Java. Efektywne programowanie. Wydanie III
79,00 zł 60,04 zł
egz

Język C# w 7 dni. Solidne podstawy programowania obiektowego

1.jpg
  • promocja
Dostępność: dostępna
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 37,24 zł 49,00 zł 37.24
Cena w innych sklepach: 49,00 zł
ilość egz
do schowka
Ocena: 0
Producent: Helion S.A.
Kod produktu: 00_F5362

Opis

autor: Aroraa Gaurav
wydawca: Helion
rok wydania: 2018
ilość stron: 264
oprawa: miękka
format: 170 x 230 mm
ISBN: 9788328343566
EAN: 9788328343566

 

Język C# to nowoczesne narzędzie programowania obiektowego stworzone przez Microsoft. Wyjątkowo przydatne, wielofunkcyjne i powszechnie używane. Także ze względu na wieloplatformowość i otwartą specyfikację. Jednak najważniejsze, że wystarczy gruntownie opanować podstawy języka C# i już możesz tworzyć solidne i wydajne aplikacje zarówno do zastosowań desktopowych, jak i na urządzenia mobilne! To świetna wiadomość i dla początkujących programistów, i dla tych, którzy postanowili poznać nowy język.

Ten podręcznik ułatwi Ci szybkie opanowanie podstaw języka C#. Autor, doświadczony guru IT, Gaurav Aroraa, proponuje 7-dniowy plan działania, którego realizacja da Ci pełne spektrum umiejętności programistycznych. Zacznij już teraz kurs języka C#! Językowa biegłość przyniesie Ci satysfakcję i pewność siebie, poprawi Twoją pozycję w zespole czy na rynku pracy.

Podstawy języka C# w 7 dni!

W 7 dni przejdziesz intensywny kurs:

* Architektury i konfiguracji środowiska .NET
* Pisania programów C# w zintegrowanym środowisku Visual Studio 2017
* Definiowania zmiennych, składni, instrukcji, tablic, sterowania przepływem
* Pojęć programowania obiektowego
* Wiedzy o atrybutach, kolekcjach, typach ogólnych oraz LINQ
* Tworzenia i stosowania składowych klas, takich jak modyfikatory, metody, właściwości, indeksery
* Operacji wejścia-wyjścia na plikach, obsługi błędów oraz stosowania wyrażeń regularnych
* Pisania praktycznych aplikacji w języku C#


Gaurav Aroraa w ciągu prawie 20-letniej kariery był mentorem tysięcy studentów informatyki i branżowych specjalistów. Jest Microsoft MVP jako trener Scrum, XEN w zastosowaniach ITIL-F. Ma certyfikaty PRINCE-P i PRINCE-F APMG. Tworzy treści w TechNet Wiki. Jest jednym z założycieli firmy Innatus Curo Software LLC.

 

SPIS TREŚCI:

O autorach (9)
O recenzencie (10)
Wstęp (13)

Rozdział 1. Dzień 1. - Przegląd platformy .NET (15)

    Czym jest programowanie? (15)
    Czym jest .NET? (17)
    Czym jest .NET Core? (18)
        Cechy .NET Core (18)
        Z czego składa się .NET Core? (19)
        Czym jest .NET Standard? (19)
        Dostępne środowiska programistyczne i edytory do pisania kodu w C# (20)
        Przygotowywanie środowiska (21)
    Ćwiczenia praktyczne (23)
    Podsumowanie dnia 1. (23)

Rozdział 2. Dzień 2. - Zaczynamy poznawać C# (25)

    Przedstawienie języka C# (26)
    Historia języka C# (27)
    Przedstawienie typowego programu C# (27)
        1 (System) (29)
        2 (Dzien02) (30)
        3 (Program) (31)
        4 (Main) (31)
        5 (Dzien02) (31)
        6 (Dzien02) (32)
        7 (Zależności) (33)
        8 (Program.cs) (34)
        Dokładniejsze poznanie aplikacji z użyciem Visual Studio (34)
        Analiza kodu (36)
    Przegląd słów kluczowych, typów i operatorów języka C# (38)
        Identyfikatory (39)
        Kontekstowe słowa kluczowe (51)
        Typy (53)
    Operatory (57)
    Przegląd informacji o konwersji typów (64)
        Konwersja niejawna (65)
        Konwersja jawna (65)
    Prezentacja instrukcji (66)
        Instrukcja deklaracji (67)
        Instrukcja wyrażenia (68)
        Instrukcje wyboru (68)
        Instrukcja obsługi wyjątków (76)
    Operacje na tablicach i łańcuchach znaków (76)
        Tablice (76)
        Typy tablic (78)
        Łańcuchy znaków (81)
    Struktury a klasy (82)
    Ćwiczenia praktyczne (85)
    Podsumowanie dnia 2. (87)

Rozdział 3. Dzień 3. - Co nowego w C#? (89)

    Krotki i dekonstrukcja (89)
        Krotki (90)
        Dekonstrukcja (94)
        Krotki - ważne zagadnienia do zapamiętania (95)
    Dopasowywanie wzorców (96)
        Wyrażenie is (97)
        Instrukcja switch (99)
    Funkcje lokalne (102)
    Usprawnienia literałów (103)
        Literały dwójkowe (103)
        Separatory cyfr (104)
    Asynchroniczna metoda Main (105)
        Ograniczenia związane z nowymi sygnaturami (106)
    Wyrażenia domyślne (106)
        Zmienne składowe (107)
    Wnioskowanie nazw krotek (108)
    Inne planowane możliwości (110)
        Dopasowywanie wzorców z typami ogólnymi (110)
        Zestawy referencyjne (111)
    Ćwiczenia praktyczne (111)
    Podsumowanie dnia 3. (112)

Rozdział 4. Dzień 4. - Prezentacja składowych klas w języku C# (113)

    Modyfikatory (115)
        Modyfikatory oraz poziomy dostępu (115)
        Reguły związane ze stosowaniem modyfikatorów dostępu (122)
        Modyfikator abstract (123)
        Modyfikator async (127)
        Modyfikator const (127)
        Modyfikator event (128)
        Modyfikator extern (128)
        new (128)
        Modyfikator override (129)
        Modyfikator partial (129)
        Modyfikator readonly (130)
        Modyfikator sealed (131)
        Modyfikator static (133)
        Modyfikator unsafe (134)
        Modyfikator virtual (134)
    Metody (135)
        Jak należy używać metod? (135)
    Właściwości (138)
        Rodzaje właściwości (139)
    Indeksery (143)
    Operacje wejścia-wyjścia na plikach (144)
        Klasa FileStream (144)
    Obsługa wyjątków (145)
        Blok try (147)
        Blok catch (147)
        Blok finally (147)
        Wyjątki definiowane przez użytkownika (149)
    Wyrażenia regularne oraz ich znaczenie (151)
        Znaczenie wyrażeń regularnych (151)
    Ćwiczenia praktyczne (154)
    Podsumowanie dnia 4. (155)

Rozdział 5. Dzień 5. - Przegląd informacji o odzwierciedlaniu i kolekcjach (157)

    Czym jest odzwierciedlanie? (157)
        Praktyczne stosowanie odzwierciedlania (161)
    Przegląd informacji o delegacjach i zdarzeniach (166)
        Delegacje (166)
        Zdarzenia (169)
    Kolekcje i typy nieogólne (170)
        ArrayList (171)
        Hashtable (173)
        SortedList (176)
        Stack (179)
        Queue (181)
        BitArray (185)
    Ćwiczenia praktyczne (185)
    Podsumowanie dnia 5. (186)

Rozdział 6. Dzień 6. - Dokładniejszy przegląd zagadnień zaawansowanych (187)

    Stosowanie kolekcji i typów ogólnych (188)
        Prezentacja klas kolekcji oraz sposobów ich stosowania (188)
        Wydajność - BitArray a tablica typu bool (189)
        Prezentacja typów ogólnych oraz ich zastosowania (191)
    Upiększanie kodu przy użyciu atrybutów (203)
        Typy atrybutów (203)
        Tworzenie i stosowanie niestandardowych atrybutów (207)
    Stosowanie dyrektyw preprocesora (209)
        Ważne zagadnienia (209)
    Prezentacja LINQ (214)
    Pisanie niebezpiecznego kodu (215)
    Pisanie asynchronicznego kodu (217)
    Ćwiczenia praktyczne (218)
    Podsumowanie dnia 6. (219)

Rozdział 7. Dzień 7. - Podstawy programowania obiektowego w C# (221)

    Wprowadzenie do programowania obiektowego (222)
    Związki pomiędzy obiektami (223)
    Dziedziczenie (224)
        Wyjaśnienie dziedziczenia (224)
        Stosowanie dziedziczenia (233)
    Abstrakcja (238)
        Stosowanie abstrakcji (238)
    Hermetyzacja (242)
        Czym są modyfikatory dostępu w języku C#? (242)
        Stosowanie hermetyzacji (243)
    Polimorfizm (244)
        Typy polimorfizmu (245)
        Stosowanie polimorfizmu (249)
    Ćwiczenia praktyczne (251)
    Podsumowanie dnia 7. (252)
    Co dalej? (252)

Skorowidz (255)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl