Produkt dnia
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie 7
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie 7
99,00 zł
Java. Efektywne programowanie. Wydanie III
Java. Efektywne programowanie. Wydanie III
79,00 zł

Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń

1.jpg
  • promocja
Dostępność: dostępna
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 32,40 zł 36,00 zł 32.40
Cena w innych sklepach: 36,00 zł
ilość egz
do schowka
Ocena: 0
Producent: Oficyna Wyd.Politechniki Warszawskiej
Kod produktu: 00_F6908

Opis

autor: Gąsiorkiewicz Lech
wydawca: Oficyna Wyd.Politechniki Warszawskiej
rok wydania: 2018
ilość stron: 218
oprawa: miękka
format: B5
ISBN: 9788378148104
EAN: 9788378148104

 

SPIS TREŚCI:

Wstęp 7

  • 1. Specyfika i uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej 11
  • 1.1. Specyfika działalności ubezpieczeniowej 12
  • 1.2. Uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej 15
  • 1.3. Zarządzanie procesami w działalności ubezpieczeniowej 20
  • 1.3.1. Pojęcie procesu 21
  • 1.3.2. Podejście procesowe w organizacjach 26
  • 1.3.3. Istota zarządzania procesowego 29
  • 1.4. Autorska koncepcja dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej 32

2. Charakterystyka procesów podstawowych działalności ubezpieczeniowej 42

  • 2.1. Proces tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 42
  • 2.1.1. Struktura procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 44
  • 2.1.2. Relacje między procesem tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych a innymi procesami 55
  • 2.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 57
  • 2.2. Proces obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 59
  • 2.2.1. Struktura procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 62
  • 2.2.2. Relacje między procesem obsługi roszczeń ubezpieczeniowych a innymi procesami 68
  • 2.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 70

3. Charakterystyka procesów pomocniczych działalności ubezpieczeniowej 72

  • 3.1. Proces zarządzania marketingiem 72
  • 3.1.1. Struktura procesu zarządzania marketingiem 74
  • 3.1.2. Relacje między procesem zarządzania marketingiem a innymi procesami 81
  • 3.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania marketingiem 82
  • 3.2. Proces zarządzania ryzykiem 83
  • 3.2.1. Struktura procesu zarządzania ryzykiem 88
  • 3.2.2. Relacje między procesem zarządzania ryzykiem a innymi procesami 95
  • 3.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania ryzykiem 96
  • 3.3. Proces zarządzanie reasekuracją 96
  • 3.3.1. Struktura procesu zarządzania reasekuracją 107
  • 3.3.2. Relacje między procesem zarządzania reasekuracją a innymi procesami 112
  • 3.3.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania reasekuracją 114
  • 3.4. Proces zarządzania finansami 115
  • 3.4.1. Struktura procesu zarządzania finansami 131
  • 3.4.2. Relacje między procesem zarządzania finansami a innymi procesami 135
  • 3.4.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania finansami 136
  • 3.5. Proces zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 138
  • 3.5.1. Struktura procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 144
  • 3.5.2. Relacje między procesem zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi a innymi procesami 149
  • 3.5.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 151
  • 3.6. Proces zarządzania działalnością inwestycyjną 152
  • 3.6.1. Struktura procesu zarządzania działalnością inwestycyjną 156
  • 3.6.2. Relacje między procesem zarządzania działalnością inwestycyjną a innymi procesami 160
  • 3.6.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania działalnością inwestycyjną 161
  • 3.7. Proces zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 163
  • 3.7.1. Struktura procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 168
  • 3.7.2. Relacje między procesem zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej a innymi procesami 170
  • 3.7.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 171
  • 3.8. Proces zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 172
  • 3.8.1. Struktura procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 173
  • 3.8.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą prawną i windykacyjną a innymi procesami 175
  • 3.8.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 176
  • 3.9. Proces zarządzania kontrolą wewnętrzną 177
  • 3.9.1. Struktura procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną 178
  • 3.9.2. Relacje między procesem zarządzania kontrolą wewnętrzną a innymi procesami 180
  • 3.9.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną 181
  • 3.10. Proces zarządzania audytem 182
  • 3.10.1. Struktura procesu zarządzania audytem 183
  • 3.10.2. Relacje między procesem zarządzania audytem a innymi procesami 185
  • 3.10.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania audytem 186
  • 3.11. Proces zarządzania zasobami ludzkimi 186
  • 3.11.1. Struktura procesu zarządzania zasobami ludzkimi 188
  • 3.11.2. Relacje między procesem zarządzania zasobami ludzkimi a innymi procesami 191
  • 3.11.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zasobami ludzkimi 192
  • 3.12. Proces zarządzania obsługą administracyjną 192
  • 3.12.1. Struktura procesu zarządzania obsługą administracyjną 193
  • 3.12.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą administracyjną a innymi procesami 195
  • 3.12.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą administracyjną 196
  • 3.13. Proces zarządzania obsługą informatyczną 196
  • 3.13.1. Struktura procesu zarządzania obsługą informatyczną 198
  • 3.13.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą informatyczną a innymi procesami 202
  • 3.13.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą informatyczną 203

Zakończenie 205

Bibliografia 208

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl